сряда, 1 юни 2016 г.

Кой ме спонсорира???

Кой ме спонсорира за да присъствам на поклонението на 28 май в Белене?
                     


Не мога да не отправя и изкажа  своите искрени благодарности на своя спонсор, който съдейства за пътуването ми и за  взетото ми участие Да се поклоним пред жертвите на комунизма.   

Едно такова присъствие, е свързано с финансови проблеми за което не мога да си позволя без спонсорството на фирма "ТАКСИ - РОНИ"ЕООД с управител Красимир Цонев.

                                      управител -Красимир Цонев

Имах възможността в присъствието на Президентът Росен Плевнелиев , Президентът Петър Стоянов,  Председател Петя Ставрева на ПП "Обединени земеделци",  отец Паоло Кортези и всички участници да изкажа  своите искрени благодарности на своя спонсор.

В снимковия материал е запечатано участието ми за Да се поклоним пред жертвите на комунизма!!!




ПОКЛОНЕНИЕТО ПРЕД  ЖЕРТВИТЕ НА КОМУНИЗМА с Президентът Росен Плевнелиев , Президентът Петър Стоянов 






















ВЕЧНА ПАМЕТ НА ЖЕРТВИТЕ ОТ КОМУНИЗМА!

1 коментар:

  1. А, прекланял ли си се пред жертвите на фашизма.За там може да те е спонсорирал Александър Йорданов.

    ОтговорИзтриване